Robert Surowiec – wiceprezes WSzW, kandydat na prezydenta Gorzowa.

SPROSTOWANIE.
15 października 2018r. Telewizja Teletop Gorzów otrzymała z Biura Wojewody Lubuskiego wniosek o sprostowanie informacji zawartych w wypowiedzi Pana Roberta Surowca w wywiadzie telewizyjnym.
Wypowiedzi zapraszanych do Telewizji Teletop Gorzów gości nie są stanowiskiem naszej redakcji, odzwierciedlają jedynie ich osobiste poglądy.
Zgodnie z prawem prasowym załączamy poniżej treść sprostowania podaną w w/w wniosku.
„W programie WYWIADY TELETOPU, odcinek: ROBERT SUROWIEC – WICEPREZES WSZW, KANDYDAT NA PREZYDENTA GORZOWA opublikowanym 19 września 2018 roku w serwisie internetowym http://tvgorzow.pl, podano nieprawdziwe informacje wymagające sprostowania w sprawie PET:
1. Nieprawdą jest, że Wojewoda Lubuski, Władysław Dajczak, „nakazywał NFZ-owi podpisanie umowy z firmą prywatną”.
2. Nieprawdą jest, że Wojewoda Lubuski podczas konferencji prasowej z doradcą wojewody ds. ochrony zdrowia, „ nazwał urządzenie PET zabawką ”,
3. Nieprawdą jest, że Wicewojewoda Lubuski, Robert Paluch, „proponował zarządowi szpitala odkupienie od prywatnego przedsiębiorcy używanego, starego sprzętu.”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *